Frågor och Svar (FAQ)


MATERIAL

Vad händer efter 3 månader?

Paketet som erbjuds gäller i 3 månader, därefter kommer materialet att ej längre bli tillgängligt. Stockholm Pilates Center kommer efter detta komma ut med mer information om nytt erbjudande, material och upplägg.

KONTOFRÅGOR

Hur återställer jag mitt lösenord?

Klicka på Glömt lösenord på inloggningssidan, ange e-postmeddelandet som är kopplat till ditt konto och klicka på Skicka instruktioner. Instruktionsmeddelandet kommer att komma in i din inkorg inom kort. I instruktionsmeddelandet klickar du på Återställ lösenord så får du vägledning att välja ett nytt lösenord innan du omdirigeras till katalogsidan.
 

Hur ändrar jag mitt lösenord?

När du är inloggad på ditt konto kan du ändra ditt lösenord genom att klicka på Mitt konto eller Dashboard från den översta navigationsmenyn. Välj Lösenord och uppdatera ditt lösenord.

Hur uppdaterar jag min faktureringsinformation?

När du är inloggad på ditt konto kan du uppdatera din faktureringsinformation genom att klicka på Mitt konto eller Dashboard från den översta navigationsmenyn. Välj Fakturering och uppdatera din faktureringsinformation.

Hur avbryter jag mitt återkommande prenumeration?

När du är inloggad på ditt konto kan du avbryta ditt återkommande prenumeration genom att klicka på Mitt konto eller Dashboard från den översta navigationsmenyn. Välj Fakturering och hitta din prenumerationsplan längst ner på sidan. Klicka på Ändra plan och avbryt medlemskap . Ditt medlemskap kommer att avbrytas och din åtkomst tas bort i slutet av din nuvarande betalningsperiod.

Mitt kreditkort avslås. Varför är det så?

Många kredit- / betalkort har köpbegränsningar online. Om ditt kort avvisas, vänligen kontakta ditt kreditkortsföretag för att meddela dem att köpet du vill göra är giltigt. Vissa kredit- / betalkort tillåter inte återkommande prenumerationsfakturering och kan därför nekas.

 

UPPSPELNING

Min video spelas inte upp smidigt. Hur kan jag fixa det här?

Problem med videouppspelning beror på flera faktorer. För att förbättra din uppspelningsupplevelse, se till att du har en snabb, stabil internetanslutning. Vi rekommenderar att du använder den senaste versionen av Chrome, Firefox eller Safari. Du kan uppleva problem med uppspelning med föråldrade enheter och webbläsare.

Kan jag titta på videor med Chromecast och AirPlay?

Både Chromecast och Airplay är kompatibla med vår webbplats.  

Så här använder du Chromecast: Leta upp Chromecast-ikonen i det nedre högra hörnet av videon som du vill casta. Klicka på ikonen och välj rätt Chromecast från popup-fönstret i din webbläsare.

Så här använder du AirPlay: Öppna videon på din Apple-enhet och klicka på AirPlay-ikonen i det nedre vänstra hörnet.

Kan jag titta på videor på min TV utan att använda en app?

Genom att ansluta din bärbara dator direkt till din TV med en HDMI-kabel kan du titta på videor från vår webbplats på din TV. Alternativt använda Chromecast eller AirPlay.

Kan jag titta på videor på min telefon eller surfplatta utan att använda en app?

Vår webbplats anpassar sig till webbläsare via telefon och surfplatta så att du kan titta på vårt innehåll var som helst!

Vilka webbläsare stöds?

Vi rekommenderar att du använder den senaste versionen av Google Chrome, men vi stöder också webbläsaren Firefox och Safari som släppts under de senaste fem åren. Du kan få problem med uppspelning när du använder en föråldrad webbläsare eller någon version av Internet Explorer.