FRÅGOR OCH SVAR

Konto


Hur återställer jag mitt lösenord?

Klicka på Glömt lösenord på inloggningssidan, ange e-postmeddelandet som är kopplat till ditt konto och klicka på Skicka instruktioner. Instruktionsmeddelandet kommer att komma in i din inkorg inom kort. I instruktionsmeddelandet klickar du på Återställ lösenord så får du vägledning att välja ett nytt lösenord innan du omdirigeras till katalogsidan.
 

Hur ändrar jag mitt lösenord?

När du är inloggad på ditt konto kan du ändra ditt lösenord genom att klicka på Profil från den översta navigationsmenyn. Välj Säkerhet och uppdatera ditt lösenord.

Hur uppdaterar jag min betalningsinformation?

När du är inloggad på ditt konto kan du uppdatera din faktureringsinformation genom att klicka på Profil från den översta navigationsmenyn. Välj Fakturering och uppdatera din betalningsinformation.

Hur får jag fram ett kvitto eller ser mina betalningar?

När du är inloggad på ditt konto kan du uppdatera din faktureringsinformation genom att klicka på Profil från den översta navigationsmenyn. Välj Fakturering för att se dina kvitton och betalningar.

Hur avbryter jag min återkommande prenumeration?

När du är inloggad på ditt konto kan du avbryta ditt återkommande prenumeration genom att klicka på Profil från den översta navigationsmenyn. Välj Fakturering och hitta din prenumerationsplan. Klicka på Ändra plan och sen avsluta abonnemang . Ditt medlemskap kommer att avbrytas och din åtkomst tas bort i slutet av din nuvarande betalningsperiod.

Mitt kreditkort avslås. Varför är det så?

Många kredit- / betalkort har köpbegränsningar online. Om ditt kort avvisas, vänligen kontakta ditt kreditkortsföretag för att meddela dem att köpet du vill göra är giltigt. Vissa kredit- / betalkort tillåter inte återkommande prenumerationsfakturering och kan därför nekas.

 

Uppspelning


Min video spelas inte upp smidigt. Hur kan jag fixa det här?

Problem med videouppspelning beror på flera faktorer. För att förbättra din uppspelningsupplevelse, se till att du har en snabb, stabil internetanslutning. Vi rekommenderar att du använder den senaste versionen av Chrome, Firefox eller Safari. Du kan uppleva problem med uppspelning med föråldrade enheter och webbläsare

Kan jag titta på videor på min telefon eller surfplatta?

Vår webbplats anpassar sig till webbläsare via telefon och surfplatta så att du kan titta på vårt innehåll var som helst!

Kan jag titta på videor med Chromecast och AirPlay?

Både Chromecast och Airplay är kompatibla med vår webbplats förutsatt att din mobil stöder detta.

Kan jag titta på videor på min TV?

Genom att ansluta din bärbara dator direkt till din TV med en HDMI-kabel kan du titta på videor från vår webbplats på din TV. Alternativt använda Chromecast eller AirPlay.

Vilka webbläsare stöds?

Vi rekommenderar att du använder den senaste versionen av Google Chrome, men vi stöder också webbläsaren Firefox och Safari som släppts under de senaste fem åren. Du kan få problem med uppspelning när du använder en föråldrad webbläsare eller någon version av Internet Explorer.


Övrigt


Inget svar på din fråga?

Maila din fråga till it@pilates-center.se så hjälper vi dig.